woensdag 26 september 2007

Heeej lieve jongens!

Joehoe Snoepies, wat vinden jullie ervan?

Goed idee toch? Kunnen we foto's en berichtjes en filmpjes voor elkaar achterlaten, en misschien af en toe iets intelligents :) .

Oh man, ik ben zo modern! Nee, ik heb t idee genept van Jose van Marije. Moeten jullie wel die uitnodigingen aannemen om mede-auteurs van dit blog te worden. Dan krijgen we allemaal de wachtwoorden enzo.. Oeh, volgens mij ben ik het wachtwoord alweer vergeten. Ik had een rare gemaakt :)

En goede naam toch? Ontsproten aan mijn creatieve geest. Past bij ons allemaal, en dekt ons volgens mij wel.

Zal ik het goede voorbeeld geven? Zoek ik iets leuks om erop te zetten.. Komt straks..

Eerst ga ik even slapen nu, want ik merk duidelijk dat ik nog helemaal niet beter ben. Ik kreeg op mn kop van Tim, dat ik belachelijk druk deed meteen, en soms komt het commentaar van mensen wat verder weg beter aan. Sorry Mem! Want Mem had dat natuurlijk allang gezegd steeds.

Nou tot zover voor nu, en ik geef jullie virtueel alle dikke kussen, want misschien ben ik nog een beetje besmettelijk. Hoewel de huisarts zei dat je, elke keer dat je naar de supermarkt gaat, honderd van dit soort en ergere virussen enzo tegenkomt..

Allerdikste kussen!!!

3 opmerkingen:

patas zei

muito bem, muito bem. gosto da iniciativa. dá trabalho.
Ainda não sei qual a ideia.....
mas vou utilizar..............

@nne zei

Als je je aanmeldt via die link die ik jullie allemaal gestuurd heb, ben je mede-auteur en kun je berichten, foto's, gedichten en wat dan ook voor elkaar achterlaten..

Beijo

patas zei

Descansar é preciso, brincar também...
Navegar é preciso... mas no mar