maandag 15 oktober 2007

Longontsteking enzo

Jeetje, hoe heb jij dat Pai? Het hakt er wel in hoor, vind ik, zo een longontsteking.. Het beslaat eigenlijk veel meer vlakken dan je je van te voren kunt voorstellen.. Ik ben echt zo ontzettend moe steeds, dat je het gevoel hebt dat je een slappeling bent. En nu heb ik dat wel vaker, met het wat moeilijke lichaam dat ik heb, dus dit helpt dan niet bepaald. En natuurlijk met het gedoe met N, en dan nu de tentamens, ik vind het best zwaar nu af en toe.. Nou ja, ze zeggen dat ongeluk nooit alleen komt dus dat zal het wel zijn. Nou, ik reken erop dat geluk ook niet alleen komt!! O dit klinkt ook weer wat down. Ik zit nu te luisteren naar M J Pires met Chopin cd2 en ik moet zeggen dat ik daar een beetje zwaarmoedig van word, en dat is lang niet altijd zo. Het kan ook juist je hart doen opveren van geluk.. Daar komt deze stemming gewoon van...... Dikke X

Geen opmerkingen: