maandag 1 oktober 2007

Zo zo

Hoi hoi, wie gehts? Ik hoop lekker! Ik voel me nog steeds niet zo super. Daar baal ik echt van.. Voor je emotionele gesteldheid helpt dat ook niet echt. Soort van continue ongesteld ben ik, al weken. Maar tanden op elkaar is ons motto. Alleen maak ik me echt zorgen om mijn schoolwerk. Ik vind het moeilijk in te schatten of het zin heeft om nu keihard te gaan werken zodat ik al deze vakken nog haal, of dat ik dan alleen mijn gezondheid ermee heb.
Manus, jij zei nog van, dan moet je niet als je je weer wat beter voelt, zo hard gaan werken aan alles dat je gemist hebt, dat je snel weer ziek bent. Zeldzaam wijze uitspraak.. :) Gegege, zolang jij mee niet doet met de blog, kan ik je best een beetje pesten :)
Pai, jij weet er alles van.. Uitzieken is enorm belangrijk in een ziekteproces. Misschien wel het belangrijkste. Ik neem allemaal gezonde dingen enzo, maar het wil niet erg vlotten.. Hoe lang duurt dat bij jou altijd, pai? Nou, bij jou is het eigenlijk nog ellendiger, want jij wordt steeds echt weer ziek! Hoe gaat het vandaag, hoe voel je je? Heb je al besloten over die kuur? Ik ga je wat dingen opsturen die je algehele gestel kunnen ondersteunen.. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
Nou, ik moet naar college, Beijoes!

1 opmerking:

patas zei

por enquanto estou a pensar como vou para a guerra...